La Biblioteca Central Xavier Amorós se suma a la Setmana Sense Soroll. Participa al concurs "Fotografia el silenci"

Dijous, 18/04/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Durant la Setmana Sense Soroll 2019 (SSS2019) les biblioteques i centres de documentació sensibilitzaran sobre la qualitat acústica, el soroll i els valors del silenci amb la difusió dels seus fons documentals. Trobareu una taula amb documents sobre el soroll i el silenci que us poden interessar a la sala central de la Biblioteca Central Xavier Amorós.

Podeu també participar al concurs "Fotografia el silenci". L’activitat consisteix en fer fotografies i/o un fotomuntatge on es mostrin diferents fonts de soroll acompanyades d’un missatge o reflexió que promogui la reducció de la contaminació acústica, o fotografies on es posi en valor el silenci a les biblioteques o la relació del silenci amb la lectura. Les fotos s’hauran de compartir a les xarxes socials amb les etiquetes: #bibliosensesoroll i #SSSoroll2019.

Trobareu més informació al web de la Generalitat Sensesoroll

A més, el segon dia de la SSS2019,  coincidint amb la Diada de Sant Jordi, les biblioteques publiques de la Generalitat de Catalunya i els centres amb documentació ambiental DocAmbCat distribuiran punts de llibre als seus usuaris amb la imatge de la setmana.