Joc de lectura de l'estiu 2017

Dimecres, 14/06/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals ja ho tenen tot a punt per al joc de lectura de l'estiu 2017. Una proposta per animar els infants i joves a gaudir de la lectura especialment en el període de vacances d'estiu. Al crit de "Visca la revolució", la selecció de llibres d'enguany elaborada per ClijCAT, recull llibres que demostren com la literatura és una bona manera d'introduir canvis en les nostres vides, sigui de manera íntima i personal o bé pública i col·lectiva.

Per participar-hi és tan fàcil com registrar-se a la sala infantil de les Biblioteques Municipals i obtenir el carnet de lector revolucionari, on s'anotarà cada títol llegit i quedarà registrat amb un segell. El joc continuarà fins a la Festa Major de Misericòrdia i els llibres estaran disponibles a la Biblioteca Central Xavier Amorós, la Biblioteca Pere Anguera i la Biblioteca del Centre de Lectura.

Més endavant s'iniciarà una proposta per als joves i adults que vulguin descobrir la revolució de la lectura