Joan Fuster, el gran desconegut

Dimecres, 16/11/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Amb motiu de l'Any Fuster les Biblioteques Municipals i la Biblioteca del Centre de Lectura dediquem la setmana del 21 al 25 de novembre a Joan Fuster fent una sèrie d'activitats. A la Biblioteca Central Xavier Amorós, el dilluns 21 de novembre a les 7 de la tarda, hi haurà l'acte "Joan Fuster el gran desconegut. Poemes i aforismes de Joan Fuster." Presentació a càrrec de Xavier Ferré. Lectures a càrrec de les components del club de lectura de poesia de la BCXA, coordinat per la Montse Farrés. Amb l'acompanyament musical de Joan Pujol.

La resta d'activitats son:

23 de novembre. 19:30h. Conferència "Joan Fuster, ara i sempre" a càrrec de Josep Murgades. Sala d'actes del Centre de Lectura

24 de novembre. 20:00h. Conferència "Joan Fuster, de Viva Veu encara" a càrrec d'Isidre Crespo. Sala Miquel Ventura del Centre de Lectura

25 de novembre. 19:00h. Conferència "Joan Fuster, un heterodox entre els heterodoxos" a càrrec de Jordi Martí. Sala actes del Centre de Lectura