Ja podeu votar els Booktubers del Segon Concurs de Booktubers de Canal Reus TV!

Dimarts, 17/04/2018 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Què és el segon concurs de #Booktubers?

El 2n Concurs de Booktubers és una activitat organitzada per Canal Reus TV amb el suport d’Òmnium Cultural, l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, les Biblioteques municipals i el Centre de Normalització Lingüística de l'Àrea de Reus Miquel Ventura, la finalitat de la qual és promoure la lectura literària mitjançant l’ús de les noves tecnologies.

Després d'una campanya de participació adreçada a alumnes de 3r i 4t d'ESO, al concurs s'han presentat diversos booktubes (un vídeo publicitari en el qual l'alumnat explica la seva valoració sobre un llibre que ha llegit), que actualment es troben disponibles al canal de Youtube de Canal Reus TV.

Des de l'1 al 17 d'abril els vídeos estaran disponibles al canal perquè els usuaris els puguin visualitzar i votar (fent-ne un like), la qual cosa servirà per atorgar el premi del booktube popular (el més votat pels usuaris). Per altra banda, el dia 18 d'abril, el jurat es reunirà per escollir els altres 3 premis: el booktube lingüístic (el que millor utilitzi la llengua catalana), el booktube creatiu (el que millor utilitzi l'enginy i les noves tecnologies) i el booktube clàssic (el que millor presenti una valoració d'un llibre clàssic).

Veniu a les Biblioteques Municipals a buscar els llibres recomanats!