JA HA ARRIBAT EL NADAL!!!

Dimecres, 21/12/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

A tocar de les festes nadalenques, la Sala de Reserva i Col·lecció Local s'ha guarnit per l'ocasió. Des de fa uns dies si hi entreu, trobareu una vitrina amb una selecció d'exemplars del nostre fons relacionats amb el Nadal a Reus.

En els prestatges il·luminats d'aquest expositor s'exposen documents de gèneres variats: contes infantils, entre ells la novetat d'enguany, la recreació del conte de Nadal protagonitzat per un jove Antoni Gaudí i il·lustrat per Albert Asensio; una secció amb poemes i cançons sobre pessebres i pastorets, alguns d'ells publicats fa més de 100 anys; com a època caracteritzada per àpats contundents, us proposem alguns llibres de receptes d'hivern; finalment, hi veureu tríptics sobre el concurs de pessebres o dels tradicionals retaules que, any rere any, ambienten els carrers de la ciutat.

Us convidem a entrar i donar-hi una ullada!