Ja es poden fer les inscripcions per a formar part del Jurat dels Premis Atrapallibres i Protagonista jove 25

Dimecres, 03/07/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Els pròxims dos anys se celebrarà a Reus la Gala d'entrega dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove i ja s'han anunciat els llibres finalistes de cada categoria. Per participar com a jurat es pot fer de dues maneres individualment o grupal i es fa a través del següent enllaç. Un cop inscrits a la categoria corresponent ja es poden llegir les obres finalistes que trobareu amb un petit resum aquí.

Inscriviu-vos als premis i podreu participar de les Trobades de Jurats amb els autors/es dels llibres finalistes, i al juny de l'any vinent, la gran gala d'entrega de premis en què omplirem el Teatre Fortuny d'infants apassionats de la lectura.