Itineraris multimèdia per a joves

Dijous, 16/04/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques municipals de Reus recomanen als joves un Itinerari multimèdia a través de la lectura i productes audiovisuals per a descobrir la foscor.

Video de les recomanacions "la foscor"

Des de les biblioteques Municipals de Reus volem proposar als joves una experiència multisensorial, un itinerari narratiu on l'eix de les recomanacions són les diferents dimensions de la foscor. I ho farem a través de novel·les, videojocs i sèries, productes culturals que es retroalimenten contínuament.

Les recomanacions consten de diferents propostes multiplataforma per a que els joves gaudeixin de les tenebres durant aquests dies i puguin, almenys durant una estona, desconfinar la ment.

Perquè la foscor? Perquè l'escriptor nord-americà Lovecraft, el gran renovador de la literatura de la foscor i del terror còsmic, fa exactament 90 anys va escriure la seva novel·la breu El que susurra en la oscuridad, obra que va transformar de cap a peus el gènere de la por i de terror, que fins a aquell moment es centrava en històries de fantasmes i vampirs. Lovecraft va portar la narrativa de la foscor a la modernitat i va renovar un gènere que s'estava repetint de manera absurda.