Ioga per superar els dies més difícils...

Dimarts, 24/03/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

En aquests moments que estem vivint, una bona recomanació per mantenir la salut física i mental és el següent llibre:

DIGAMBARANDA SARASWATI, Swami. Claves del yoga : teoría y práctica. Barcelona : Los Libros de la Liebre de Marzo, 2013.

L’autor Danilo Hernández, Swami Digambar, va començar de manera autodidacta als 16 anys. Avui dia és un mestre de Ioga reconegut i imparteix classes i cursos des de fa més de 20 anys.

En aquest llibre trobem una primera part teòrica del ioga: què és?, quins tipus hi ha?, quins són els principals elements del Hatha Ioga i del Raja Ioga.

A la segona part, trobarem la part pràctica, tant física: la respiració, les asanes, les bhandes, com la part pràctica mental: ioga nidra, el silenci, la concentració, el so i la meditació.

Aquest llibre el trobareu a la Biblioteca Pere Anguera. Si voleu més llibres sobre el ioga també podeu accedir a través de la plataforma eBiblio.