I tu què tries? Aquest mes passa’t al comerç just.

Dilluns, 08/05/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El dia 13 de maig  se celebra el Dia Mundial del Comerç Just i per aquest motiu en el marc de la programació On/Off les Biblioteques Municipals de Reus ens hem sumat a la iniciativa de La Coordinadora pel Comerç Just i les Finances Ètiques i el mes de maig el dediquem al Comerç Just. Amb aquesta acció volem donar visibilitat al comerç just amb la voluntat de contribuir a la creació d’una ciutadania conscient, formada, crítica, compromesa i mobilitzada.

A les biblioteques podeu trobar dos racons de lectura amb documentació sobre aquesta temàtica i a més podeu veure una sèrie de documentals sobre comerç just. Podeu trobar més informació a la pàgina de jotrio.cat

I pels més petits podeu trobar jocs a jugajust per introduir-los en el món del comerç just d'una forma lúdica i divertida