Hemeroteca històrica local

Dimarts, 12/03/2024 - Biblioteca Pere Anguera

Al març inaugurem a la Biblioteca Pere Anguera la secció de l’hemeroteca històrica local. El nostre objectiu és fer visible la premsa històrica com a font de coneixement històric, social i cultural a través de la premsa.

Com podem accedir i què hi podem trobar? S’accedeix des de la web de Biblioteques municipals de Reus i hi trobem la premsa local del segle XIX i començaments del XX. Cada mes penjarem al tòtem dues notícies. La nostra intenció és popularitzar i donar a conèixer la Hemeroteca i alhora commemorar el 150è Aniversari de la mort de Marià Fortuny i Marsal, un dels millors pintors de totes les èpoques, i en l’àmbit català un dels primers de renom internacional.

Amb motiu del mes de la poesia, tradicionalment el mes de març, hem cregut convenient buscar alguna notícia o efemèride relacionada amb la poesia i que, alhora fes referència a Marià Fortuny. Si voleu saber què va passar feu clic en aquest enllaç