Gràcies, Xavier

Dimarts, 19/07/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Ahir, dia 18 de juliol a la tarda moria a casa seva, als 99 anys, el Xavier Amorós Solà, acompanyat de la seva esposa Luisa. Malgrat el seu delicat estat de salut dels darrers temps, rebre aquesta notícia ha estat un cop dur que ha obert la porta dels records, les vivències, i les anècdotes de tota una ciutat, viscudes en primera persona.

Des de les Biblioteques Municipals tenim el goig de mantenir viu el seu nom i posar a disposició de tota la ciutadania la seva biblioteca personal, els llibres que al llarg de la vida va anar recollint per al seu ús i gaudi, alguns amb un gran valor sentimental per ell, com els que li havia donat el seu pare o les seves primeres lectures de Puig i Ferrater o Mercè Rodoreda.

Dimarts 26 de juliol a les 7 de la tarda, acollirem un acte de record a la Biblioteca Central Xavier Amorós.

Us deixem un vídeo en un dels seus darrers enregistraments amb les Biblioteques Municipals de Reus parlant sobre la família i l'escriptor Gabriel Ferrater.