Glòria Gorchs al Seminari de Biblioteca Escolar

Dimarts, 20/01/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La bibliotecària de Granollers i membre del ClijCAT Glòria Gorcha ha runit mestres i mentores del programa LECXIT per explicar-los alguns dels principis que ella fa servir per a la tria dels títols de llibre infantil. Tant si són per a posar a l'abast dels lectors de la biblioteca Roca Umbert de Granollers, com si són per a la confecció d'exposicions i revistes  recomana tenir molt present la qualitat dels llibes. Aplicar un criteri de selecció amb visió d'itinerari o currícuulum lector és una de les propostes que ha fet als asistents.

Aquesta activitat l'organitza la Biblioteca Central Xavier amorós en col·laboració amb el CRP Baix Camp i amb el suport de l'Antena del Coneixement del Campus Extens de la URV a Reus