Francesc Torralba tanca els clubs de lectura d'adults

Dijous, 06/06/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós
Dimarts 18 de juny a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus vam poder gaudir de la cloenda dels clubs de lectura amb el Francesc Torralba que ens va parlar del seu llibre "L'art de saber estar sol".
L'Elena Cobler, conductora del club de lectura "El Sentit de la vida" li va anar fent preguntes i a través de les respostes de l'autor vam poder conèixer diferents conceptes de solitud. Què és estar sol? Solitud buscada, solitud trobada, solitud sobrevinguda? Qui està sol? La solitud no és un estat negatiu, a vegades és més plena que la companyia. Sentir-se sol no és el mateix que estar sol....l'autor anava entrant en la seva visió de la solitud i de la vida mateixa.
El públic assistent va poder gaudir d'una bona estona parlant de conceptes dels quals a vegades no en parlem prou.

Aquesta activitat es va realitzar amb  la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat i de la Institució de les Lletres Catalanes