Fons Heribert Barrera

Dimecres, 29/03/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El 28 de març, es va dur a terme la signatura que formalitza la donació del fons Heribert Barrera a la Biblioteca Xavier Amorós.

L’acte fou presidit per Daniel Recasens, regidor de Cultura, Salvador Batlle, nebot de l’esposa d’Heribert Barrera i Jordi Manent, activista, escriptor i filòleg.

Durant la presentació es va reivindicar la figura Heribert Barrera pel seu Humanisme i trajectòria política així com la seva vessant acadèmica, científica i personal. En Jordi Manent va repassar breument la biografia del Sr. Barrera destacant el seu tarannà patriota i la refundació d’Esquerra Republicana de Catalunya l’any 1952.

Acte seguit es va procedir a la signatura de la donació entre Salvador Batlle i Daniel Recasens. Les Biblioteques Municipals de Reus disposen ara d’un fons bibliogràfic interessant, heterogeni que esperem, ben aviat, estigui a disposició de la ciutadania.