Finalitza l'exposició "Reus: ciutat de romanços" amb gran èxit de públic

Dilluns, 13/04/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

L'exposició "Reus: ciutat de romanços" que es va poder veure a la biblioteca durant tot el mes de març i fins el dia 10 d'abril ha estat consultada per nombrosos usuaris de la biblioteca i han gaudit de les visites guiades per part del Salvador Palomar i el Jordi Jubany diversos grups de secundària dels instituts de la ciutat.

El dia 20 d'abril i per acabar l'exposició el Jordi Jubany cantarà el romanç de les novetats locals del 2015. Aquest acte es durà a terme als jardins de la biblioteca a partir de les set de la tarda.

Hi haurà visites per a grups per aquesta mateixa exposició el dia de Sant Jordi a la Sala del Castell. Les sessions seran a les 9.15, 10.15, 11.15 i 12.15. Si hi esteu interessats poseu-vos en contacte amb Carrutxa.

Consulteu l'exposició virtualment