Finalitza la 3a edició del Seminari de biblioteca escolar

Dimecres, 13/05/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Ahir es va fer la darrera sessió del Seminari de Biblioteca Escolar coorganitzat conjuntament amb el CRP Baix Camp i la Biblioteca Central Xavier Amorós, inclòs dins el PFZ. L'edició d'enguany s'ha realitzat dins els espais de la biblioteca i s'ha orientat a la selecció de llibres per a la seva mediació a través de laboratoris i clubs, prenent, entre altres mmodels el del Centre de Llibre Infantil i Juvenil LesArt de Berlín.

A banda de les sessions participatives a l'entorn de diversos llibres i experiències, s'ha fet alguna sessió extraordinària com la del gener a la qual va assistir la bibliotecària Glòria Gorchs, o la de maig, amb la mestra i pedagoga Àngels Ollé i la participació a la Trobada de Seminaris de Tarragona que es va fer a Saifores. Les membres del Seminarri estan molt engrescades a continuar de cara l'any que ve i es proposen de participar conjuntament a la 9a Escola d'Estiu de la Biblioteca Can Butjosa de Parets del Vallès.

Les inscripcions per a l'any que ve es faran amb tota l'oferta formativa del Departament d'ensenyament