Finalitza el taller d'escriptura

Divendres, 06/02/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Finalitza el taller d'escriptura “Calaix de sastre: de Baró de Maldà als blogs 2.0” en què l'escriptor Albert Forns ha revisat el dietarisme i l'escriptura autobiogràfica tot resseguint alguns dels dietaris més rellevants de la literatura. A partir de lectures de fragments d'aquest gènere literari i, sobretot, a través dels exercicis d'escriptura que han anat fent els assistents al taller, l'Albert ha introduït algunes claus per abordar la tasca d'iniciar un dietari o quadern de notes personal.

La valoració del taller per part dels participants ha estat molt satisfactòria, tant per l'organització i contingut del taller com per la molt bona tasca de l'Albert Forns.

A la Biblioteca es pot trobar l'exemplar de la seva novel·la Albert Serra (la novel·la no el cineasta)   N(FOR)ALB.