Finalitza amb èxit el cicle "Març, marçot versos per tot"

Dimecres, 06/04/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El cicle "Març, marçot versos per tot" ha finalitzat aquest passat dijous amb una bona acollida de públic a totes les activitats que es van realitzar.

El punt àlgid va ser el dia 22 de març, dia que vam celebrar el dia de la Poesia amb la lectura del poema «Si puc» de Gabriel Ferrater en diferents llengües a càrrec de l'alumnat del CNL de Reus, i posterior actuació de la coral Canta amb el cor del CNL. Els poetes locals van presentar les novetats editorials de l'últim any. El dia abans s'havia fet l'acte oficial al CCC de Barcelona i a Reus, a l'Hospital de Reus es va oferir un punt commemoratiu a tots els pacients.

Vam tenir la sort de gaudir de la sessió poètica de la Núria Martínez-Vernis i les presentacions de llibres de poesia de la Raquel Estrada i del Fito Luri que ens van fer gaudir de la poesia en diferents facetes.

Les activitats habituals de les Biblioteques Municipals aquest mes han girat al voltant de la poesia: club de lectura, contes, lecxit, visites escolars...sense oblidar el concurs Poetry Slam "Som ferrater" que s'ha iniciat amb les fases prèvies a sis instituts de la ciutat.

Hem tingut una exposició sobre el poema «El Mutilat» de Gabriel Ferrater, comissariada per Carolina Camanyes i encara podeu llegir als aparadors dels comerços de la ciutat versos del poeta Gabreil Ferrater per celebrar l'Any Ferrater.

El mes de març dona pas ara a les celebració de Sant Jordi.