FESTA DEL VOLUNTARIAT DEL LECXIT

Dilluns, 12/06/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Divendres, 9 de juny es va celebrar a la sala annexa de la Biblioteca Central Xavier Amorós, la Festa del Voluntariat del Lecxit. L’acte fou de molta concurrència, prop de cinquanta mentors i mentores hi van assistir.

Els motius de la trobada eren diversos, entre ells, el més important, era la celebració del desè aniversari de la primera experiència Lecxit a Reus

Vam comptar amb la participació de membres de la Fundació Bofill els quals ens van presentar el projecte d’enguany amb dades estadístiques. Tres mentors van parlar sobre la seva experiència i vivències al programa Lecxit.

Finalment es va proposar una dinàmica on cada mentor havia de dir, amb una sola paraula, quina havia estat la seva experiència amb Lecxit; també van recomanar un llibre. Per acabar es va oferir una mica de berenar atots ells assistents.

Altres imatges: