Fem consciència 24

Dimarts, 09/01/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Més activitats del programa «Fem consciència 2024, Activa’t!» a les Biblioteques Municipals. Durant els mesos de gener i febrer podràs gaudir de diverses activitats per a tots els públics dedicades a la pau, la no-violència, la transformació dels conflictes, les energies renovables, els ecosistemes sostenibles, etc.

Vegeu totes les activitats al cartell adjunt.

Algunes d’aquestes activitats compten amb el suport del programa «Biblioteques sense Fronteres» de la Generalitat de Catalunya.

Tot plegat amb l’objectiu d’apropar al públic de les biblioteques el coneixement i la comprensió davant de les situacions de vulneració de drets humans i facilitar els recursos per a l’acciócontribuint a la construcció d’una ciutadania global transformadora.

El repte per aquesta edició es la de reduir el consum d’aigua a les aixetes renta mans.

Ens ajudaràs a aconseguir-ho?