Exposició itinerant Xavier Amorós Solà

Dimarts, 17/10/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Del 10 al 21 d’octubre a la Biblioteca Central Xavier Amorós

L’exposició mostra com la poesia de l’escriptor Xavier Amorós és font d’inspiració pels joves participants en la Poetry Slam «Som Amorós» i el taller de rap, organitzats pe les Biblioteques Municipals per a alumnes de set instituts de la ciutat. Tot incidint, de forma breu, en els principals aspectes biogràfics, obra i procés creatiu de l'escriptor reusenc.

La mostra s’acompanya de dos vídeos. Un, producte del procés de realització de la Poetry Salm, i l’altre, amb la presentació del rap «Rapegem Amorós» a la Fira Epíleg 2023.

L’exposició neix amb caràcter itinerant i durant el propers mesos voltarà per instituts de Reus.

L’activitat s’emmarca en el actes organitzats per les BMR en commemoració de l’any Amorós.