Exposició bibliogràfica de Joan Rebull i Neus Segrià

Divendres, 01/10/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

A la Sala Central de la Biblioteca Central Xavier Amorós ja podeu visitar l’exposició bibliogràfica de l’escultor reusenc Joan Rebull Torroja, un dels escultors catalans més importants del segle XX a Catalunya i de la Neus Segrià i Fortuny, ceramista catalana, nomenada filla adoptiva de Reus.

Per donar a conèixer les obres d'aquests dos grans artistes, emmarcat dins del projecte ARTER, durant la setmana del 4 al 8 d'octubre la Biblioteca Xavier Amorós us oferirà les següents activitats que esperem que siguin del vostre interès:

• Dilluns 4 d’octubre a les 19 h. Conferència: «Neus Segrià. Ceramista...una vida, una passió», a càrrec de Carme Puyol, a la Sala Central de la Biblioteca Central Xavier Amorós.

• Dimecres 6 d’octubre a les 19 h. Conferència: «Joan Rebull. Escultor i molt més», a càrrec de Carme Puyol, a la Sala Central de la Biblioteca Central Xavier Amorós.

• Divendres 8 d’octubre a les 18 h.  Visita guiada per la ciutat de Reus per donar a conèixer l’obra de Joan Rebull i Neus Segrià, a càrrec de Carme Puyol. Punt de trobada: Museu de Reus a la Plaça de la Llibertat.

Reserves a: inscripcions.reus.cat