Èxit de convocatòria en la primera sessió de Biblioteques amb DO

Dimarts, 11/07/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

L’actuació de Carme Sansa, amb l’acompanyament a l’acordió de Jaume Mallofré va obrir el cicle "Biblioteques amb DO" que aquest juliol tindrà lloc als jardins de la Biblioteca Central Xavier Amorós. El muntatge que porta per títol «Carme Sansa diu i canta Maria Aurèlia Capmany» va fer conèixer als espectadors a una part de l’univers de l’escriptora Maria Aurèlia Capmany, de qui l’any vinent es celebrarà el centenari del seu naixement.

Si no saps ser feliçMacho ibérico o Cartes impertinents van ser algunes de les obres escollides per Sansa per dissenyar aquest espectacle on l'actriu recita,canta i fa teatre, que reivindica clarament la figura de la dona des de la visió que en tenia Maria Aurèlia Capmany.

Els assistents a l'actuació, gràcies a la DO Catalunya, van poder tastar dos vins de la DO Catalunya, el vi blanc Aixart de la bodega Heretat Mascorrubí i el vi negre Vinya d’en Grec de la vinícola de Sarral.

El cicle continua el proper dilluns dia 17 amb «Mai no convidis una sommelier a prendre una coca-cola» d'Elisenda Guiu i interpretat per Lara Díez i Marta Codina.