On és l’exposició itinerant «Gabriel Ferrater (1922-1972)»?

Dimecres, 23/03/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós
L’exposició Gabriel Ferrater (1922-1972) va tombant per diferents llocs del territori, podem anar seguint el seu camí...
  • Recent arribada de la Universitat de les Illes Balears de Palma, on va estar exposada del 13 de desembre al 14 de febrer, l’exposició itinerant «Gabriel Ferrater (1922-1972), va ser exposada al Centre de Normalització Lingüística de Reus (CNL) fins el 28 de febrer.
  • Aquest 4 de març s’ha traslladat a l’Institut Baix Camp fins al 19 de març i actualment està a l’Escola Puigcerver fins els dia 31 de març.
  • l'1 d'abril l'exposició es va traslladar a un nou centre, en aquesta ocasió va a visitar als alumnes del col·legi La Salle, on s'estarà fins la Setmana Santa, de manera que pràcticament ja ha visitat la majoria d'instituts de secundària de la ciutat.
  • El 19 d'abril anirà al Centre Cívic Llevant de Reus, acompanyant la Tarda literària dedicada a Gabriel Ferrater. Es podrà visitar en aquest Centre fins el 3 de maig.