EMOCIONS DE BUTXACA

Divendres, 28/04/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquesta setmana, dins de l'espai de Contes a Cau d'Orella, hem tornat a reprendre el cicle "Emocions de Butxaca" conjuntament amb l'escola de Salut Dr. Frias i Mas Pintat.
La Maria Bravo ens ha ajudat a guardar la ràbia dins l'olla de les emocions, amb el conte Malacatú, i així ens ha presentat la fórmula màgica per a fer que desaparegui: un pessic de reflexió, un grapat de serenitat  i molt d'amor.
Le sessions seran un cop al trimestre i la següent sessió serà el 31 de maig amb el tema Dona i Salut.

La novetat d'aquest nou cicle és que cada sessió anirà acompanyada d'un club de lectura familiar que es realitzarà el divendres de la mateixa setmana a la biblioteca. En aquest i de forma dinàmica es treballarà l'emoció del conte, en aquest cas la ràbia.

La primera sessió familiar és el divendres 28 i és oberta a totes les famílies que van assistir a la sessió del conte