El poemari «Corpus» d’Alba Camarasa al Poetry Slam «Som poesia 2024»

Dimarts, 30/01/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La poesia d’Alba Camarasa és la protagonista del Poetry Slam «Som poesia 2024» que organitzen les Biblioteques Municipals per tercer any consecutiu. Una maleta carregada amb el poemari «Corpus» ha començat a rodar pels diversos instituts que participen en aquesta edició: Baix Camp, Domènech i Montaner, Gaudí, Mare Molas, Sant Josep, Salvador Vilaseca i Josep Tapiró.

També la pròpia autora de «Corpus», l’Alba Camarasa amb xerrades de presentació de la seva obra.

Aquesta és la primera activitat Poetry Slam «Som poesia 2024» que Biblioteques Municipals realitza als instituts, prèvia als tallers d’escriptura i interpretació que impartirà el premiat slamer Salva Soler, durant els mesos de febrer i març. I de les ja informarem més endavant.

Poetry Slam «Som poesia 2024» és un festival de poesia recitada que forma part el programa «Altaveu» amb activitats fora dels espais de les biblioteques.