El Joc de lectura de l’Estiu Objectiu: terra, mar i aire torna a les Biblioteques municipals de Reus

Divendres, 05/06/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Enguany hi haurà dues possibilitats per participar: virtual i presencial.

A partir de l’1 de juny torna el joc de lectura de l’estiu a les biblioteques i enguany l’objectiu serà salvar la terra gràcies a la lectura. Per participar, els nens i nenes s’hi hauran d’inscriure a través de la web i construir un avatar que els representi amb materials reciclats. Al formulari d’inscripció trobaran un enllaç per pujar la imatge de l’avatar i també un tutorial sobre com fer l’avatar, d’aquesta manera podran accedir a l’espai del joc que consisteix en nou cadenats que els nens/es hauran de desbloquejar amb lectures per assolir l’objectiu final que és salvar la terra del canvi climàtic. La selecció de lectures que hem fet a les biblioteques municipals de Reus estan relacionades amb els Objectius de desenvolupament sostenible que són l’eina per conscienciar-nos sobre els efectes del canvi climàtic. Per poder agafar els llibres, s’ha de fer la petició d’un lot de lectura del joc de l’estiu a la vostra biblioteca de referència.

Participeu al joc de lectura de l’estiu i entre tots aconseguirem l’objectiu!!!