DIUMENGE, SANT JORDI

Dimecres, 26/04/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Sant Jordi 2023 ha estat un Sant Jordi rodó: participat, festiu, lluminós, puntual,... així és com l’hem viscut des de les biblioteques, al costat dels autors durant tota la jornada, facilitant el seu encontre amb tothom que volia que el seu llibre quedés personalitzat amb una dedicatòria signada, o també facilitant la conversa entre ells, amb els mitjans, etc.

Participat amb les autoritats i les entitats, que s’han sumat a fer més plural la lectura de textos de Xavier Amorós i que hem distribuït en el temps (al llarg de tota la Diada) i en l’espai (Plaça del Mercadal, Palau Bofarull de la Diputació, Plaça del Prim, Àbsis i Prioral) Més de 80 persones que han volgut posar la seva veu a l’obra literària, periodística i memorialística de Xavier Amorós i Solà. És una mostra més de la gran estima que moltes persones tenen per ell.

Festiu perquè hem celebrat els 20 anys de la Biblioteca Central Xavier Amorós, que obria les seves portes el dia 22 d’abril de l’any 2003, amb un gest gastronòmic: coca amb una presa de xocolata personalitzada que s’ha ofert a tothom. Els primers talls els han donat el regidor Daniel Recasens i la Directora dels SSTT de Cultura, Lourdes Malgrat, en nom de les institucions que fan possible el seu funcionament.

Lluminós ho ha estat el temps i l’ambient de tota la jornada i puntual l’equip de les Biblioteques Municipals i el de Festes i Festivals, que s’ha implicat, que ha treballat fort tot l’any i en especial aquests darrers dies per aconseguir aquests bons resultats i viure amb il·lusió el diumenge de Sant Jordi

Altres imatges: