Dia Internacional de la Dona treballadora i Josep Piera: taules bibliogràfiques

Dimarts, 07/03/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

En traiem uns per posar-ne uns altres...si, si a les biblioteques sempre mirem d'exposar-vos llibres que tinguin alguna cosa a veure amb temes d'actualitat, activitats, etc.
En aquest cas a les biblioteques trobareu els últims llibres arribats a la biblioteca sobre Feminisme per commemorar el Dia Internacional de la Dona treballadora. Són els darrers llibres que ens han arribat a la biblioteca que parles de dones, de feminisme, de feminitat, ...Aquests només serien els darrers adquirits per la biblioteca ja que a la secció corresponent podeu trobar-ne molts més!
Per altra banda, també trobareu a la Biblioteca Central Xavier Amorós una taula bibliogràfica amb els llibres de Josep Piera, últim Premi d'Honor de les Lletres Catalanes atorgat recentment per Òmnium Cultural.

Més informació: