"Creatividad y comunicación" de M. D, Muntané

Dijous, 23/03/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Ahir va tenir lloc la presentació del llibre: Creatividad y comunicación, a càrrec del Dr. Antonio Labad, catedràtic de Psiquiatria de la Facultat de Medicina de la URV i exdirector de l’Hospital Universitari Institut Pere Mata, i l’autora Dolors Muntané, periodista científica especialitzada en medicina i salut.

El Dr. Antonio Labad ha volgut començar presentant-nos a la Dolors, com a dona, com a persona, tal i com ell ha dit una persona holística, i finalment com a escriptora, fent un repàs de la seva trajectòria, ni més ni menys que 41 llibres.

Ens parlen del procés de creació, de la relació que hi ha de la creativitat amb els neurotransmissors com la serotonina, i per tant, de quina és la relació d’aquesta amb la bogeria o la depressió.

Ens han donat resposta a: quins beneficis té l’expressió de la creativitat per a les persones? Què és el que predisposa a la creativitat? Com es tria la forma d'expressar-la: escultura, música, literatura...? Com s’organitza tota la informació que volem transmetre?

Creativitat i comunicació, conceptes tan amples i complexos explicats d’una manera amena i entenedora.