Contes a la Fresca participa al projecte Qui ets? Dades que parlen de tu.

Dimarts, 11/07/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Els contes a la Fresca del dimecres 12 i 19 de juliol s’emmarquen en el projecte Qui ets? Dades que parlen de tu per sensibilitzar la ciutadania, a través d’activitats lúdiques i educatives sobre la importància de la privacitat en el món digital. El projecte està impulsat per l’Agència Catalana de Protecció de Dades i dinamitza dues sessions de contacontes per a nens/es de 7 a 11 anys que es titulen La Cotorra, el dia 12 de juliol i El Tigre bondadós, el 19 de juliol, ambdós dies a les 18 h la Biblioteca Central Xavier Amorós.

Les històries serveixen per conscienciar els infants dels riscos de compartir dades amb altres persones. Després dels contes hi haurà un petit debat per a la reflexió conjunta.