Contes inclusius a la biblioteca

Dilluns, 03/04/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

A la darrera sessió dels Contes a cau d'orella del 29 de març, es va iniciar el cicle de Contes inclusius a la Biblioteca Central Xavier Amorós, amb l'Associació Supera't. Aquesta entitat que aten a persones amb l'espectre autista va donar a conèixer el que fan i van ajudar a normalitzar la diferència. Després del conte, la Raquel Montllor ens va apropar a la realitat i reflexionar sobre l'autisme. La xerrada va ser molt dinàmica, amb moltes intervencions per part del públic assistent.

Aquest cicle inclou una sessió al més, forma part de l'objectiu de les BMR de millorar l'accessibilitat i també és una manera de dinamitzar els llibres adquirits amb l'assignació "Next Generation" finançat per la Unió Europea, el Govern d'Espanya dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència i es fa conjuntament amb el Consell Municipal de la Discapacitat.

Altres imatges: