Contes en anglès a les Biblioteques!

Dilluns, 04/03/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós
Les Biblioteques Municipals de Reus han programat durant el curs 23/24 dues sessions de contes en anglès en el marc del conveni de col·laboració que manté amb el doble grau d'Educació Infantil i Primària, amb menció d'anglès de la Universitat Rovira i Virgili. Des de les Sales infantils de les Biblioteques valorem molt positivament l'oportunitat que ens ofereix aquesta cooperació, ja que ens permet oferir un conte en una altra llengua i també, possibilitar a joves que s'estan preparant per ser futur/es mestres, un espai per poder estar en contacte directe amb nens/es. Fruit d'aquest acord, cada any, alumnes del grau apliquen els seus coneixements i els seus aprenentatges en una sessió dels Contes a Cau d'Orella i La Cotorra m'ha dit... on expliquen A story teller i, posteriorment ofereixen un seguit d'activitats de dinamització amb la canalla relacionades amb el conte, els personatges, la trama... tot en llengua anglesa.
Una de les sessions programades ha tingut lloc aquesta setmana, dimecres i dijous, i les futures mestres van explicar el conte fent servir un teatre de titelles i després van practicar l'anglès amb els assistents jugant a un Memory molt reeixit i van fer xerinola amb la proposta de posar les parts del ruc. La pròxima sessió de contacontes se celebrarà el 14 de març a la Biblioteca Pere Anguera a les 17:30 h i l'Story Teller que gaudiran serà vey hungry Cartepillar d'Eric Carle.