"Como lágrimas en la lluvia" de Jordi Sierra i Fabra premi a la Creació Literària

Dimarts, 07/07/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós
L'OEPLI ( Organització Espanyola pel LLibre Infantil i Juvenil) ha otorgat, en la 60 ena edició dels Premis Lazarillo, a Jordi Sierra Fabra el premi en la categoria de Creació Literària i a Carmen López, en la categoria d'Àlbum Il·lustrat aquest any.

Jordi Sierra i Fabra ha estat guardonat en la modalitat de Creació Literària amb l'obra Como lágrimas en la lluvia. Una novel·la juvenil en què l'autor descriu de forma molt acurada les relacions dins del món de la música i les relacions entre els joves, el fracàs i l'èxit conjuntament amb l'amor i desamor.

En Jordi Sierra és un autor molt prolífic dins de la literatura infantil amb prop de 500 obres publicades i amb més de 40 premis obtinguts al llarg de la seva carrera literària.

En el següent enllaç trobareu totes les obres de l'autor que disposem a les Biblioteques Municipals de Reus: