Comencen les sessions de contacontes a les Biblioteques Municipals de Reus

Dimecres, 29/09/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La cloenda del joc de lectura Els tres camins va encetar la temporada de contacontes amb la narració del conte El Rap de la Rapunzel explicada pel col·lectiu Vivim del Cuentu i que va tenir gran rebuda entre el públic infantil.

A partir d’ara i fins al juny, cada dimecres a les 17:30h a la Biblioteca Xavier Amorós amb els Contes a cau d’orella i cada dijous també a les 17:30h a la Biblioteca Pere Anguera amb La Cotorra m’ha dit..., explicarem un conte que farà gaudir als nens/es i a les famílies amb la màgia de la narració oral.

Aquesta setmana volem allargar les Festes de Misericòrdia amb l’explicació del conte La Pastoreta i la Mare de Déu amb la veu de la seva autora i directora de les Biblioteques Municipals de Reus, Cristina Garreta. L’aforament dels contes és limitat per tant un cop s’ompli ja no es podrà accedir a la sessió de contacontes.