logo Ajuntament de Reus

Comencen en cicle de contes Emocions de Butxaca als Contes a cau d’orella

Dimecres, 28/09/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El pròxim 28 de setembre a la Biblioteca Xavier Amorós, a les 17.30 h, en les sessions de Contes a cau d’orella encetem el cicle Emocions de Butxaca, que l’últim dimecres de cada mes ens proposaun laboratori emocional. L’activitat vol a partir de la narració de contes i experiències vinculades a les biblioteques (il·lustració, fang, sentits i música), obrir un espai per reflexionar al voltant d'emocions i sentiments i facilitar l'autoconeixement i descoberta emocional compartida. Aquesta primera sessió tractarà sobre les emocions de l’alegria i la felicitat a través del conte La Gran fàbrica de les paraules d’Agnes de Lestrade. L’activitat la dinamitza l’Escola Oberta de Salut Dr. Frias i col·labora la Regidoria de Salut i Ciutadania.

Les properes sessions són:

-26 d’octubre: El nen gris, tristesa i soledat

-30 de novembre. Respira i Que vé el llop, la por i l’angoixa

-28 de desembre. El desig de la Ruby, el desig i l’esperança

Podeu veure el video del cicle Emocions de Butxaca clicant el següent enllaç

Altres imatges:
Videos relacionats: