Comença el cicle Mossegades de ciència. Xerrades i tallers per conèixer la relació entre l’alimentació i la salut.

Dimecres, 22/01/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La primera sessió Què i com menjaven a l’antiguitat? va anar a càrrec de Laura Bricio, investigadora del grup de recerca GRESEPIA.

Divendres passat va començar el cicle Mossegades de ciència que consisteix en sis tallers on investigadors/es ens descobriran la relació que hi ha entre alimentació i salut. En el primer taller Què i com menjaven a l’antiguitat? A càrrec de la investigadora del grup de recerca GRESEPIA Laura Bricio, els assistents vam poder descobrir què menjaven i què bevien a l’antiguitat i com i on elaboraven els aliments per al seu consum. En la segona part del taller els nens/es es van convertir en investigadors/es i amb una lupa van observar llavors carbonitzades per tal d’identificar les especies amb un atles arqueobotànic.

Podeu trobar més informació sobre la primera sessió a http://diaridigital.urv.cat/el-tema-de-lalimentacio-i-la-cuina-a-lantiguitat-obre-el-nou-cicle-divulgatiu-mossegades-de-ciencia/

La propera sessió del cicle Mossegades de ciència serà el 14 de febrer a les 17:30h a la Biblioteca Central Xavier Amorós amb el taller Quins aliments ens ajudaran a mantenir una bona salut intestinal?