Comença "ALTA VEU"

Divendres, 22/01/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals enceten el programa Alta veu, que dona continuïtat al projecte Biblioteca sobre sobre rodes que apropava la lectura i els llibres a diversos espais de la ciutat.

Les accions d’Alta veu es fan a les escoles, les dinamitza Còdol Educació, i s’acompanyen d’un lot de llibres de les biblioteques que durant un mes restaran a les escoles perquè els nens i les nenes participants els puguin llegir. L’activitat i els llibres estan relacionades Objectius de Desenvolupament Sostenible (ONU).

Durant el mes de desembre Alta veu va visitar l’escola Isabel Besora i aquest dijous l’escola Prat de la Riba amb l’activitat 'Binta i la gran idea'. En total, i durant gener i febrer, té previst visitar cinc escoles més amb altres activitats.

Vegeu aquí un moment de l’activitat realitzada a un dels grups-classe de l’escola Prat de la Riba.