Clubs de lectura virtuals a les Biblioteques Municipals de Reus

Dijous, 18/02/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Des de novembre les Biblioteques Municipals  ofereixen dos clubs de lectura virtuals, una iniciativa que té com a objectiu promoure la lectura i el diàleg a través de les noves tecnologies. La literatura de viatges i la dels clàssics universals són els temes que han inaugurat aquest nou programa. D’aquesta manera, hem pogut gaudir d’obres tan suggerents com a «El corazón de Ulises» de Javier Reverte, «El coronel no tiene quien le escriba» de Gabriel García Marquez, «Los senderos del mar» de Maria Belmonte , «Matar u rossinyol» de Harper Lee, «El quadern gris» de Josep Pla o «Les mil i una nits».

La interacció entre lectors i conductors es fa a través de Tellfy, una app de comunicació instantània. Els llibres estan disponibles a les biblioteques i en format vitual en eBiblio, el servei préstec de documents digitals del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

La lectura dels llibres és mensuals i acaba amb una trobada virtual per vídeo.

Les lectures previstes pel març són per Viatgem?, «Islàndia, l’illa secreta» de Xavier Moret i per Clàssics, «L’estrany» d’Albert Camus.

La participació està oberta i en aquest enllaç trobaràs la forma d’apuntar-te: