Clubs de lectura en versió digital

Dilluns, 23/03/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós
Els clubs de la Biblioteca Central Xavier Amorós continuen!!!
Com que tots els usaris dels grups de lectura teniu a casa el llibre que ens estem llegint podem continuar la lectura i afegir el comentari del que ens ha semblat al club corresponent a l'apartat de clubs de lectura. https://biblioteques.reus.cat/clubs-de-lectura

Al web de les Biblioteques Municipals de Reus biblioteques.reus.cat  a l'apartat Clubs de lectura hi ha un apartat per cada club de lectura. Allí hi ha els llibres que ens estem llegint, que ens hem llegit, i en alguns casos que us haureu de llegir (el dia que puguem sortir de casa!), doncs allí podem fer comentaris! Ho podem fer-ne aquells que tinguem Facebook, i els altres podeu veure què n'han dit els vostres companys de grup. I si no formeu part de cap grup però us heu llegit el llibre o us el voleu llegir (si es troba a eBiblio) també ens podeu deixar els vostres comentaris.

Proveu-ho...serà una manera de mantenir-nos conectats a través de les lectures comunes...i podeu recomanar llibres a través dels comentaris etc.