Club de lectura: el conflicte Palestina-Israel a través de la novel·la Apeirògon

Dijous, 16/11/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

A càrrec de Jordi Armadans, politòleg i periodista el 13 de desembre de 2023 a les 6 de la tarda. Biblioteca Central Xavier Amorós

Jordi Armadans ens acosta en aquesta sessió literària a la novel·la Apeirògon de Colum McCann per desxifrar les claus del conflicte Palestina-Israel. L’obra narra la història d’en Rami, israelià, i en Bassam, palestí, que han patit de maneres molt diferents, però alhora molt similars, les pèrdues i conseqüències del conflicte araboisraelià. L’amistat que es forja entre ells, basada en els valors de la convivència,ens mostra camins de reconciliació i possibilitats de construcció de la pau d’aquest conflicte.

Us podeu inscriure a les Biblioteques Municipals o per correu electrònic: [email protected] . Els llibres en préstec es poden recollir a la Biblioteca Central Xavier amorós

L’activitat compta amb el suport de Biblioteques sense Fronteres i enceta el programa d’activitats Fem consciència 24 organitzat per Biblioteques Municipals.