Cloenda del Lecxit

Dimecres, 24/05/2023 - Biblioteca Pere Anguera

23 de maig, a la biblioteca Pere Anguera s’ha celebrat la cloenda del Lecxit. El Lecxit, acrònim de Lectura per l’èxit, és una iniciativa de la Fundació Bofill on nens i nenes amb dificultats lectores comparteixen una estona de lectura amb els mentors voluntaris. El paper de la biblioteca consisteix en facilitar l’espai i el material per dur a terme l’activitat així com l’assessorament personalitzat de cada parella de nen/mentor i quina mena de lectura pot ajudar a millorar l’habilitat lectora d’aquests nens.

L’acte de cloenda ha sigut molt entretingut, primer els participants han penjat els seus desitjos a l’arbre dels desitjos lectors. En segon lloc s’ha explicat als nens i nenes el joc «Un Estiu Lector» ofert a les biblioteques per la mateixa Fundació.

Finalment nens, nenes, mentores i mentors han compartit un dolç i saborós berenar.

Tothom s’ho ha passat molt bé.