Cloenda del Joc de Lectura de l'Estiu19

Divendres, 27/09/2019 - Biblioteca Pere Anguera

El passat dijous, 26 de setembre, es va celebrar a la Biblioteca Pere Anguera l'acte de Cloenda del Joc de lectura de l'Estiu on es va fer entrega dels premis als participants de l'activitat.

L'acte va comptar amb la presència del Regidor de Cultura i Ensenyament, sr. Daniel Recasens, que va agrair a tots els assistents la seva implicació i participació en el Joc de Lectura. El Regidor va voler destacar la passió per la lectura i la capacitat que té aquesta per entretenir, gaudir i esdevenir una eina transformadora de constant creixement individual i, per extensió, generadora de noves realitats.
L'acte va comptar amb la presència de les Àvies Marc (Mestres i àvies recuperadores de contes) que oferir van als presents una sessió de l'hora del conte que tenia com a fil conductor l'aigua, tema que englobava la selecció bibliogràfica del Joc de Lectura de l'Estiu. Aquesta hora del conte i l'acte de Cloenda van tenir com a fi retre homenatge a l'Àngels Ollé, professora, pedagoga, escriptora i impulsora del grup Àvies Marc.