Cloenda de les activitats 2018-2019

Dijous, 06/06/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquest passat dilluns els jardins de la Biblioteca Central Xavier Amorós van acollir la cloenda de les activitats del curs 2018-2019 i la presentació de les activitats d'estiu.

Un representant de cadascun dels clubs de lectura i de Lecxit van explicar què fan al club , què els aporta, perquè els agrada formar-ne part...van poder compartir les seves experiències entre els components dels altres clubs de lectura.

Posteriorment es va donar a conèixer el programa d'activitats d'estiu. Algun dels organitzadors van explicar en detall en què consistirà cadascuna de les activitats: Biblioteques amb DO, Biblioteques Chill-out, Joc de lectura de l'estiu, Bibliovinyetes...(podeu consultar el programa d'activitats d'estiu en aquesta mateixa web o agafar un dels programes que trobareu a les biblioteques).

Després de la coca amb cireres es va cloure l'acte amb l'espectacle "Ballant ballàvem" a càrrec de Laia Santanach amb motiu de l'Any Roseta Mauri i amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

Altres imatges: