Celebrem la Setmana de la natura

Dilluns, 24/05/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques  Municipals de Reus celebrem la Setmana de la Natura amb una bibliografia sobre llibres que parles de biodiversitat i pol·linització.

A més podreu trobar a les biblioteques els llibres exposats i preparats per a ser prestats.

Aquesta setmana és una iniciativa de la Xarxa per a la Conservació de la Natura (XCN), una entitat sense ànim de lucre de 2n nivell, formada per associacions, fundacions, administracions públiques, universitats i centres de recerca.

La XCN va néixer al febrer del 2019, fruit de la fusió entre la Xarxa de Voluntariat Ambiental de Catalunya (XVAC) i la Xarxa de Custòdia del Territori (XCT).

La XCN promou la conservació del patrimoni natural, cultural i paisatgístic i la gestió sostenible del territori, mitjançant la participació i implicació social, representant i donant suport a les entitats de custòdia i de voluntariat ambiental de Catalunya. Podeu trobar més informació a la pàgina Setmana de la natura