Celebració del tercer aniversari de la Biblioteca Pere Anguera

Dijous, 22/11/2018 - Biblioteca Pere Anguera

Per celebrar el tercer aniversari de la Biblioteca Pere Anguera hi ha previstos diversos actes durant el matí del dissabte 24 de novembre:

•  D’11:00 h a 13:00h . «Llegir i caminar», una activitat conduïda per M. Carme Just que té l’objectiu de donar a conèixer una de les principals obres de Pere Anguera, la Història general de Reus.

Després de fer la lectura d’alguns dels seus fragments, es farà la ruta «Els  mercats de Reus al llarg dels segles»

«Llegir i caminar» és una proposta ideada per les Biblioteques Municipals que es va presentar  en el marc de les Jornades Pere Anguera celebrades durtant el 2017 dins la Capital de la Cultura Catalana.

• A les 12:00 h, per a públic infantil i familiar, espectacle de titelles «Carrer del Mar», a càrrec de Genovesa, narratives teatrals teatrals. Un espectacle poètic, fet a partir del llibre que porta el mateix nom de Joan Rioné i estrenat a la Fundació Miró de Barcelona

• A les 13:00 h del migdia, vermut obert a tothom