Celebració del Dia Mundial de la Poesia amb els Amics de Reus i els poetes locals

Diumenge, 22/03/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El dia 21 de març es celebra els Dia Mundial de la Poesia. La Biblioteca va avançar la celebració al divendres dia 20 a les 8 del vespre amb la proposta del Grup de Declamació dels Amics de Reus "Poesia escrita per dones de Reus". L'acte va reunir, a més, la majoria de poetes locals que han publicat el darrer any, a qui es va donar l'oportunitat de llegir alguns dels seus poemes i que van ser: Antonieta Cogul, Maite Muns, Montse Farrés, Jaume Mariné (acompanyat per la seva néta Raquel i el seu amic Pep), Rosina Ballester i Raimon Aguiló. La Biblioteca tancarà els actes de la celebració amb laa pintda d'un mural al pati a càrrec del col·lectiu Acció Poètica del Camp.

Més informació: