Carles Minuchin a la Biblioteca Central de Reus

Dimecres, 04/10/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El proper dimecres dia 4 d'octubre la Biblioteca Central Xavier Amorós acollirà el poeta Carles Minuchin en una sessió especial del club de poesia i obert al públic en general. Aquesta activitat s'emmarca en el projecte Lletres compartides del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquest programa neix de la necessitat d'apropar els escriptors de tot l'àmbit lingüístic català als lectors que encara no els han llegit. Es tracta d'un projecte pensat a llarg termini que permeti consolidar un espai literari comú entre els diversos territoris de parla catalana.

Carlos Minuchin Vilafranca (Menorca, 1986) és poeta, professor de filosofia i actualment treballa al Museu de Menorca. Guanya el Premi Vila de Lloseta de Poesia per Joves Escriptors 2019 amb l’obra Corrupció de la matèria (El Gall ed.). El 2020 publica la seva segona obra gràcies al 21è Premi Joan Duch de poesia Jove, amb Magma (Fonoll ed.). El 2021 obté el VIIIè premi de poesia Illa de Menorca amb el poema Blau.

Obra publicada

POESIA

• Granit. Lleida: Pagès Editors, 2022
  • Magma. Juneda: Editorial Fonoll, 2020