CANVI DE DATA!!! "Mujeres invisibles para la medicina". Vine a buscar el llibre a les biblioteques per tenir-lo llegit el dia de la presentació!

Dijous, 07/04/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Amb motiu del Dia Internacional per a la salut de les dones, les Biblioteques Municipals de Reus conjuntament amb la Regidoria de Salut i Ciutadania us convidem a la presentació del llibre "Mujeres invisbles para la medicina" de Carme Valls Llobet.

És un llibre que es llegeix com una novel·la i que ens permet reflexionar sobre el biaix de gènere que pateix qualsevol investigació i pràctica mèdica.

Per tal de poder conversar i discutir sobre el llibre i sobre el tema us animem a venir a buscar el llibre en préstec a les biblioteques municipals o comprar-lo a les llibreries i així tenir-lo llegit el dia de la trobada que serà el dia 1 DE JUNY A LES 7 de la tarda.