Bons resultats que són notícia

Dilluns, 04/03/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El Diari de Tarragona de divendres 1 de març dedica una pàgina i mitja als bons resultats de les Biblioteques Municipals durant l’any 2023. L’article, de Cristina Valls, està basat en les dades de la Memòria 2023 i de l’entrevista que va fer amb el regidor de Cultura i Política Lingüística, Daniel Recasens.

Al titular es destaca l’increment de visitants obtingut en el darrer any en el conjunt de les dues biblioteques, que és de l’11% a la Biblioteca Central i d’un 36% a la Biblioteca Pere Anguera, cosa que demostra la vitalitat d’aquest espai, i d’un 25% en les activitats d’extensió bibliotecària, és a dir que es fan fora dels equipaments.

L’article destaca també l’augment dels préstecs, que és un 8% més gran que el de l’any 2022, el creixement dels clubs de lectura, i de les consultes a l’Hemeroteca digital.

En relació a les activitats, es destaca l’augment de cessions d’espai per a presentacions de llibres i activitats diverses (exposicions, conferències,...) i la importància de l’any Xavier Amorós que ha coincidit amb els 20 anys d’obertura de la Biblioteca Central.

Trobareu l’article en aquest enllaç